Gledestråle

I desember har Livsglede for eldre "dagens gledesstråle". DAGENS GLEDESSTRÅLE - 9. DESEMBER Tove Gro Valskår - ansatt ved Brakamoen barnehage. Tove Gro har et stort hjerte! Hun har over lengre tid vært svært positiv til at Brakamoen barnehage skal besøke eldre på ulike institusjoner i Sauda.

DAGENS GLEDESSTRÅLE - 9. DESEMBER

Tove Gro har framsnakket dette til både kollegaer, barn og foresatte. Når barnehagen fikk tilbud om å bli en Livsgledebarnehage var Tove Gro en av pådriverne for at vi skulle si ja til dette.
Nå som barnehagen har både gule t-skjorter og en flott gul koffert, er Tove Gro primus motor for at T-skjortene og kofferten blir brukt 😊.

Før pandemien etablerte Tove Gro etablerte et fast samarbeid med en avdeling på Åbetunet Bo- og behandlingshjem i Sauda.
Kan være et nærbilde av 1 person

(Hentet fra Facbook, Livsglede for eldre)